Baltimore

19 oktober 2009 - Toronto, Canada

We hebben anderhalve dag in Baltimore wat ik meer dan genoeg vind want het is de "murder capital city". Als ik Michael mag geloven en ik denk dat het wel waar is wat hij zegt worden er hier per dag 10 mensen vermoord.... Niet echt een fijne stad om in te zijn moet ik zeggen, maar ze hebben hier het grootste aquarium van de USA en aangezien wij dat erg leuk vinden zitten we daar ook een dag of 2. we zijn vanmiddag aangekomen rond 2 uur en morgen vertrekken we weer rond 5 uur. Vandaag hebben we niet veel gedaan. We hebben wat rondgelopen en we hoorden inderdaad elke 5 minuten sirenes... Voelde me niet echt super veilig en hoef ook echt niet naar buiten als het donker is. Gelukkig is de keuken in het hostel goed en kunnen we gewoon hier koken.

Dag twee in Baltimore hebben we voornamelijk doorgebracht in het hostel want Michael voelde zich niet echt lekker en ik was op. In de ochtend hebben we wel het aquarium gedaan wat wel leuk was maar als je het eenmaal gezien hebt ben je toch minder snel onder de indruk merk ik.

Dat gold ook toen we naar het historie museum gingen in Washington.

Maar goed dus lekker op de ds gespeeld wanneer Michael lag te slapen op de bank.

Voor de rest vrij weinig te melden over deze twee dagen maar het was wel even nodig om bij te komen en uit te rusten.

Liefs Janneke en Michael