Het begin.

20 september 2009 - Zoetermeer, Nederland

Zo hier zijn we weer. Na twee en een half jaar sinds de vorige reis hebben we ons weer klaargemaakt voor een volgend avontuur!

Hier zal ik verhalen schrijven over wat we zo allemaal mee maken en ik hoop om hier ook wat foto's op te kunnen plaatsen zodat jullie thuis ook lekker kunnen meegenieten!

Volgens mij kun je hier geen emailtjes naar toe sturen dus bij deze mijn emailadres: [email protected]

Uiteraard kun je ook gewoon berichtjes achterlaten bij mijn verhalen en/of foto's:)

Als je een emailtje wilt ontvangen wanneer ik een berichtje achterlaat op mijn weblog stuur mij dan even je emailadres en voeg ik je toe.(of misschien kun je dat zelf ook doen maar dat weet ik niet zeker)

Ik /Wij zijn er helemaal klaar voor! Ik heb mijn kamer opgeruimd en leeggemaakt en mijn tas is gepakt!

Nu rest mij nog een laatste nacht in het huis en morgenavond om half 8 vlieg ik naar Engeland om daar nog 1 dag door te brengen en Michael helpen te pakken ;)

Woensdag 23 september vliegen wij met BA om 9.40 naar Miami waar we om 13.45 aankomen lokale tijd.

We hebben er echt onwijs veel zin in en ik hoop dat jullie zullen genieten van de verhalen en foto's!

veel liefs Janneke (en Michael)

1. Petra:
    22 september 2009
    Janneke en Michael,

Ik ben net terug en ik kan niets anders zeggen dan dat het daar prachtig is. Geniet ervan en kom met heel veel mooie herinneringen terug.
  2. Marianne:
    22 september 2009
    Heel veel plezier daar, en ik ga je blogs lezen om op de hoogte te blijven!!!

Groetjes Marianne.
  3. Renate:
    24 september 2009
    Hoi Janneke en Michael,

Als het goed is zijn jullie nu in de states.
    Ik wou je nog even bedanken voor je kaartje! hartstikke leuk!
    Nou geniet lekker daar en ben benieuwd naar jullie verhalen!

xxx renaat
  4. Janneke:
    24 september 2009
    Lieve schatten,

Zag in outlook nog geen bericht dus bij deze, wil je ons toevoegen? Wel via mijn gmail maar niet " gewoon " op r.evandenberg!
    Gelukkig is het eerste gedeelte, de reis, goed verlopen en horen natuurlijk nog hoe eng de beveiliging echt was!!!

Veel liefs
    Mo